Mød vores ansatte
Pernille Lyø
Pernille arbejder som servicekoordinator ved Pilegaard-Henriksen. Det har hun gjort i 2,5 år, her står hun for al koordinering med samarbejdspartnere, kunder og kollegaer. Desuden har Pernille ansvar for flere administrative opgaver ved siden af.
I februar kom Pernille tilbage fra barsel, og det er vi meget glade for ved Pilegaard-Henriksen. Vi har savnet at have Pernille på kontoret. Pernille er også glad for at være tilbage: “Det er dejligt at være tilbage igen. Komme ud til alle mine søde kollegaer og være social. Det er dejligt.” Siger Pernille med et smil.
Og særligt kollegaskabet er vigtigt for hende. ”Jeg er glad for at have nogle dygtige kollegaer, som jeg kan spare med. Der er altid god stemning på kontoret. Jeg synes det er vigtigt, at bruge ens kollegaer, så vi kan lære af hinandens spidskompetencer.”
Pernille har en handelsuddannelse bag sig, og mange års erfaring fra butiksarbejde. Disse erfaringer har hun med sig videre i jobbet som servicekoordinator. Særligt Pernilles skarpe øje for den gode service stammer fra hendes tidligere færden i handelsbranchen. Hun elsker at finde den gode løsning til vores kunder. Hvis du som kunde ringer til os, er det Pernille du møder i telefonen.
I hverdagen arbejder Pernille flittigt og produktivt: ”Jeg er meget struktureret, så jeg hver dag når at lave de arbejdsopgaver jeg skal.” Sådan udtrykker hun det. I den travle hverdag på kontoret, opdeler Pernille opgaver efter system, således at hun altid er med. “Når telefonen hele tiden ringer, er man nødt til at have noget struktur, så jeg kan nå det hele.”
Privat er Pernille bosiddende i Agedrup, her bor hun med sin mand og deres to børn, Lærke og Oliver.